De rol van Key Account Technisch Consultant binnen Wazda kent verschillende facetten. Enerzijds heb je een adviserende rol binnen de organisatie en bij key accounts. Anderzijds voer je projectwerkzaamheden uit van complexe maatwerkprojecten.

Key Account Technical Consultant
Bij Wazda IT-Solutions is geen dag hetzelfde, maar dit zou er één van kunnen zijn:
‘’Je wekker gaat af. Je hebt zin in de nieuwe dag. Je stapt in je auto en rijdt naar kantoor. Op kantoor vouw je
de laptop open, pakt een bak koffie, maakt even een praatje met je collega’s, die hebben nog wat vragen aan
je ten aanzien van een lopend project, en gaat aan de slag. Je begint met het in kaart brengen van je
werkzaamheden voor de komende week, inplannen en uitwerken van het door jou gemaakt projectplan
voor één van jouw key accounts staat op de rol. Hierna begin je met het maken van de agenda voor het
projectoverleg dat je hebt staan, zodat jij duidelijk de regie houdt over de fase waar het project zich in
bevindt, jij hebt je zaakjes namelijk graag goed geregeld!
Morgen heb je een afspraak bij een key-account waar je al jaren komt om mee te denken over de migratie
van hun traditionele servers naar de cloud, eenmaal terug op kantoor ben je druk met PvA schrijven,
inplannen, communiceren met de eindklant
Tijdens de voorbereidende werkzaamheden hoor je van de helpdesk dat er een storing gaande is, waardoor
het telefonisch erg druk is.
Zo, je hebt nog een uurtje over dus je gaat verder met het schrijven van jaarplannen op technisch voor onze
top 20 klanten, de key accounts.
Na je werkdag rijd je enthousiast en voldaan naar huis, het was een productieve dag en je ziet alweer uit naar
de dag van morgen!
Wat bieden wij jou:
– Een professionele werkomgeving met veel potentie voor persoonlijke
groei, jij bepaalt zelf hoe snel je je ontwikkelt;
– Een toffe en betrokken organisatie die jaarlijks gestaag groeit om haar
lange termijndoelen te halen;
– Aandacht en ondersteuning met je eigen ontwikkelplan;
– Vlotte en bij je functie passende auto, een laptop en telefoon horen hier
uiteraard ook bij;
– Ondanks dat wij het liefste gaan voor de lange termijn is het voor ons
beide goed om te zien of het klikt, daarom beginnen we met een full-time
(40 uur) job voor de bepaalde tijd van een jaar. Daarna beide nog
happy? Dan werken we nog lang en gelukkig samen;
– Goede pensioenregeling, want oud word je vanzelf dus bereid je goed
voor;
– We hebben met regelmaat uitjes samen, spelen spelletjes op kantoor of
gamen (online) met elkaar. Zoek jij het avontuur liever op? Ga dan mee
karten en help Wazda aan de overwinning.
Wat is jouw profiel:
– Tussen de 4 en 8 jaar werkervaring in de ICT.
– HBO werk- en denkniveau. Met een pragmatische en klantgerichte instelling.
– Rijbewijs B.
– Je houdt van goede technische oplossingen. Je past de Wazda oplossingen
toe bij onze key klanten en wordt gemotiveerd van een tevreden klant. Je gaat altijd voor het beste voor de klant en voor het bedrijf. Kortom, onze kernwaarden Zorg, Wil en Gevoel passen perfect bij jou!
– Analyses en plannen maken zijn je op het lijf geschreven, contacten
op-/uitbouwen en onderhouden en samen groeien zijn passend voor jouw
karakter.
– Je bent analytisch, communicatief, collegiaal en benaderbaar.
– Je bent in staat om zelfstandig en in een team te werken.
– Je bent gewend om vanuit een planning te werken die je samen met je
directe Key Account collega en Accountmanager maakt. Daarnaast blijft er ruimte voor eigen lopende klant-afspraken en/of adhoc zaken.
– Ja rapporteert wekelijks aan de CEO en spart waar mogelijk dagelijks even
met haar/hem.
– Werk is voor jou iets wat niet persé tussen 9 en 5 plaatsvindt. Avondwerk
is altijd gepland met collega en klant, dus geen verrassingen.
– Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
– Een klantgerichte houding en je bent goed in staat om zakelijke
vriendschappen te onderhouden doordat je een professionele maar toegankelijke houding hebt.
– Specialisatie:
o Actuele kennis over oa: Cloud computing, Office/Microsoft 365, VoIP,
Windows Hyper V. Server 2012/2016/2019.
o Ervaring met verkoop van ICT-toepassingen is een pré.
Je kan reageren op deze vacature tot en met 25 september 2022. De kennismakingsgesprekken zullen, aan
de hand van het aantal sollicitaties, na de sluitingstermijn van deze vacature worden ingepland.
Direct meer weten of reageren? Mail nu naar Elsbeth: elsbeth@wazda.nl of bel 088-1167000