Vacature Servicedesk medewerker



De Club…

We zijn een club jonge honden die inmiddels niet zo jong meer zijn maar soms gedragen we ons nog wel zo. We hebben allemaal de passie om te helpen, bij te dragen en om voor mensen en relaties te zorgen. Dat is ons bestaansrecht.

Daarnaast zijn we lekker bij de tijd, hebben oog voor vernieuwing en zoeken altijd naar slimme oplossingen. Voor onszelf en voor onze relaties. Ons kantoor zit in Goor (Overijssel) en we bedienen relaties door heel Nederland.

Zakelijke Vriendschappen is onze kernwaarde, onze relaties echt leren kennen, weten wat er speelt om vervolgens bij te dragen door automatisering.

Zie jij jezelf al hier tussen zitten?


Servicedesk medewerker

Bij Wazda IT-Solutions is geen dag hetzelfde, maar dit zou er één van kunnen zijn:

‘’Je wekker gaat af. Je bent direct wakker en hebt zin om te knallen.  Vandaag staan je weer veel afwisselende werkzaamheden te wachten. Je rijdt vol goede moed naar kantoor, pakt een bak koffie of thee en klapt je laptop open en gaat verder met de voorbereiding voor jouw dag. Je opent je mail, ziet dat er al aardig wat support tickets zijn binnengekomen. Je weet: Dit wordt een drukke en leerzame dag.

Een aantal tickets is jou toebedeeld, je begint met de vraag van Jan Jansen van Timmerbedrijf Jansen.  Ze krijgen komende maand 3 nieuwe medewerkers, hiervoor moet een MS365 omgeving worden aangemaakt, tevens mag je de mail inrichten en een laptop leveren. Je gaat ijverig aan de slag en stuurt het ticket ook door naar je collega van Sales, deze gaat voor je aan de slag en vindt een geschikte laptop. Deze case is afgerond en je draagt het werk over aan je collega die voor de uitvoering zorgt.

De telefoon gaat, Paniek! ‘’Mijn internet doet het niet’’ hoor je. Deze stem herken je meteen, mevrouw de Vries van Boekhoudbedrijf De Dubbele Pen! Je stelt gerichte vragen en ondertussen zorg je dat mevrouw de Vries op haar gemak wordt gesteld. Je ziet het al, de router heeft een herstart nodig. Mevrouw Jansen weet hoe dat werkt en herstart de router, ze is Back in Business! Ze bedankt je voor je goede hulp en gaat door met haar werk.

Je krijgt van een collega per telefoon door dat er tijdens de installatie van de nieuwe telefonieomgeving van Firma Kuipers de telefoons niet verbinden met de centrale. Je duikt er onmiddellijk in gaat aan de slag om het te fixen. Na een minuut of 10 heb je het probleem gevonden en opgelost. De klant kan nu zorgeloos bellen, jouw dag is weer goed!

Na je werkdag rijd je enthousiast en voldaan naar huis.  Met genoeg energie voor een volgend avontuur kijk je uit naar de dag van morgen.

Wat bieden wij jou:

– Een leuke, diverse en uitdagende baan waarin je professioneel kan groeien,
– Een enthousiaste en betrokken organisatie welke zeer positief ontwikkelt,
– Aandacht en ondersteuning met je eigen ontwikkelplan,
– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden,
– Marktconform salaris.

We zoeken voor deze leuke en uitdagende functie iemand die de waarde en het belang van een kundige Servicedesk inziet, maar ook iemand die verder durft te kijken. Ook deel je graag je kennis met collega’s. Daarnaast kun je goed functioneren binnen hectiek met soms een stressig randje. Eigenschappen die wij in jou zoeken zijn rust, stabiliteit, altijd gericht op de oplossing en een enorme passie om te helpen.


Wat is jouw profiel:

Minimaal 2 jaar ervaring als technisch ICT beheerder,
PRE: Ervaring met Windows server 2016/2019, Microsoft Exchange 2013/2016, Hyper-V, Office 365 en heb je diverse applicaties geüpdatet, beheert en onderhouden.
Relevante ICT opleiding,
MBO+ werk- en denkniveau,
Collegiale en flexibele instelling. (Geen 9-5 mentaliteit).
Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal
Een klantgerichte houding en goed in staat om zakelijke vriendschappen aan te gaan en te onderhouden.
Competenties: Samenwerken, Acquisitiekracht, Overtuigen, Presenteren, Klantgericht, Commercieel, Flexibel, Creatief, Impact, Stressbestendig en Zelfstandig
Ervaring met projectplanning is een pré.

Hoe solliciteer je?

Hebben wij je enthousiast gemaakt voor de functie van Medewerker Servicedesk? Stuur je sollicitatie dan naar elsbeth@wazda.nl.

Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met Michel Mengerink; michel@wazda.nl of bel met 088-1167000