Spontane Secretarieel/Administratief medewerker



Vacature



De Club…

We zijn een club jonge honden die inmiddels niet zo jong meer zijn maar soms gedragen we ons nog wel zo. We hebben allemaal de passie om te helpen, bij te dragen en om voor mensen en relaties te zorgen. Dat is ons bestaansrecht.

Daarnaast zijn we lekker bij de tijd, hebben oog voor vernieuwing en zoeken altijd naar slimme oplossingen. Voor onszelf en voor onze relaties. Ons kantoor zit in Goor (Overijssel) en we bedienen relaties door heel Nederland.

Zakelijke Vriendschappen is onze kernwaarde, onze relaties echt leren kennen, weten wat er speelt om vervolgens bij te dragen door automatisering.

Zie jij jezelf al hier tussen zitten?


Spontane Secretarieel/Administratief medewerker

Bij Wazda IT-Solutions is geen dag hetzelfde, maar dit zou er één van kunnen zijn:

‘’Je wekker gaat af. Je bent direct wakker en hebt zin om te knallen.  Vandaag staan je weer veel afwisselende werkzaamheden te wachten. Je rijdt vol goede moed naar kantoor, pakt een bak koffie of thee en klapt je laptop open en gaat verder met de voorbereiding voor jouw dag. Je opent je mail, maakt een planning voor de dag en ondertussen verwerk je de ingekomen post.

Aah, die batch met bestelde laptops zijn eindelijk binnen en moeten worden ingeklaard en aangemeld voor jouw collega’s van de technische dienst. Nadat je dit gedaan hebt pak je de inkoopfacturen erbij om deze geordend en  snel te verwerken. Ondertussen gaat de telefoon en belt er een klant die die naast wat technische vragen over zijn cloud-omgeving ook de afdeling verkoop nodig heeft. Zo flexibel als je bent, pak je dit direct op en meld je de klant dat je alles noteert en dat de betreffende collega’s na het overleg waar ze inzitten direct contact opnemen.

Nu is het tijd om de algemene mailboxen door te lopen om de binnengekomen mails te verdelen onder de collega’s en te zorgen dat belangrijke zaken in deze mails worden gelogd in het CRM, jij hebt namelijk alles onder controle!

De koffie is bijna op, woensdag komt er een belangrijke klant en je weet dat een collega binnenkort jarig is dus je gaat er eens goed voor zitten om dit allemaal geregeld te krijgen. Bestellingen de deur uit, lunch geregeld en die leuke kaart is gepost!

Na je werkdag rijd je enthousiast en voldaan naar huis.  Met genoeg energie voor een volgend avontuur kijk je uit naar de dag van morgen, maar dan werkend vanaf je thuiskantoor.’’

Wat bieden wij jou:

  • Een leuke, diverse en uitdagende werkplek waarin je professioneel kan groeien;
  • Een enthousiaste en betrokken organisatie welke zeer positief ontwikkelt;
  • Aandacht en ondersteuning met je eigen ontwikkelplan;
  • Parttime 16 – 24 uur per week, met een contract voor 7 maanden met uitzicht op meer;
  • De ruimte om je eigen ideeën en visie op je werk in te brengen en door te voeren.
  • Marktconform salaris

Wat is jouw profiel:

  • Je houdt ervan om alles onder controle te hebben en krijgt energie van orde en netheid.
  • Je bent ondernemend, zelfstandig en enthousiast. Je krijgt alle vrijheid en verantwoordelijkheid maar we snappen dat je nog veel moet leren.
  • Werkervaring in een dynamische omgeving is mooi meegenomen
  • Je beschikt over een uitstekende taal- en uitdrukkingsvaardigheid
  • Je bent communicatief sterk in een persoonlijk gesprek als ook via de telefoon en digitaal
  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Collegiale en flexibele instelling.
  • Werk is voor jou belangrijk maar je weet dit goed in balans te houden met je privé-leven.
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal
  • Een klantgerichte houding en je bent goed in staat om zakelijke vriendschappen aan te gaan en te onderhouden doordat je een professionele maar toegankelijke houding hebt.

We zouden het tof vinden om een persoonlijke en/of creatieve sollicitatie van je te ontvangen waarin jij duidelijk maakt waarom wij jou zoeken. Mocht je worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek dan zal deze op kantoor plaatsvinden.

Je kan reageren op deze vacature tot en met 20 september. De kennismakingsgesprekken zullen op maandag 27 en/of 28 september plaatsvinden.

Direct meer weten of reageren? Mail nu naar Elsbeth: elsbeth@wazda.nl of bel 088-1167000