Jouw rol als stagiair(e) IT ServiceDesk is veelzijdig, uitdagend en behoorlijk leerzaam. Je krijgt te maken met de meest uiteenlopende vraagstukken van onze klanten waarbij ze vertrouwen op jouw kennis en kunde. Gelukkig sta je er niet alleen voor en wordt je ondersteund door je collega’s en de SD manager.


Stagiair(e) IT ServiceDesk

Bij Wazda IT-Solutions is geen dag hetzelfde, maar dit zou er één van kunnen zijn:

‘’Je wekker gaat af. Je bent direct wakker en hebt zin om te knallen.  Vandaag staan je weer veel afwisselende werkzaamheden te wachten! Je rijdt vol goede moed naar kantoor, pakt een bak koffie, thee of die Rode Stier en klapt je laptop open en gaat verder met de voorbereiding voor jouw dag. Je opent je mail, ziet dat er al aardig wat support tickets zijn binnengekomen. Je weet: Dit wordt en drukke en leerzame dag.

Een aantal tickets is jou toebedeeld, je begint met de vraag van Jan Jansen van Timmerbedrijf Jansen.  Ze krijgen komende maand 3 nieuwe medewerkers, hiervoor moet een MS365 omgeving worden aangemaakt, tevens mag je de mail inrichten en een laptop leveren. Je gaat ijverig aan de slag en stuurt het ticket ook door naar je collega van Sales, deze gaat voor je aan de slag en vindt een geschikte laptop. Deze case is afgerond en je draagt het werk over aan je collega die voor de uitvoering zorgt. Je werkt je stagemap bij en bereid je voor op de volgende opdracht.

De telefoon gaat, Paniek! ‘’Mijn internet doet het niet’’ hoor je. Deze stem herken je meteen, mevrouw de Vries van Boekhoudbedrijf De Dubbele Pen! Je stelt gerichte vragen en ondertussen zorg je dat mevrouw de Vries op haar gemak wordt gesteld. Je ziet het al, de router heeft een herstart nodig. Mevrouw Jansen weet hoe dat werkt en herstart de router, ze is Back in Business! Ze bedankt je voor je goede hulp en gaat door met haar werk.

Na je werkdag rijd je enthousiast en voldaan naar huis.  Met genoeg energie voor een volgend avontuur kijk je uit naar de dag van morgen, dan staat onder andere je eind verslag op het programma.’’

Stagiair(e) IT ServiceDesk

Zakelijke Vriendschappen is onze kernwaarde, onze relaties echt leren kennen, weten wat er speelt om vervolgens bij te dragen doormiddel van automatisering.

Jouw rol als stagiair(e) IT Service Desk is veelzijdig, uitdagend en behoorlijk leerzaam. Je krijgt te maken met de meest uiteenlopende vraagstukken van onze klanten waarbij ze vertrouwen op jouw kennis en kunde. Gelukkig sta je er niet alleen voor en wordt je ondersteund door je collega’s en de SD manager.

Wanneer er duidelijk is waar het probleem voor de klant zit ga je aan het werk om deze op te lossen. Dit kan te maken hebben met telefonie, data een laptop die kuren heeft of de VPS van de klant die eruit ligt. Je komt in contact met alle linies van het bedrijf waarbij je ook korte lijnen hebt met sales, jij bent immers degene die de behoeften van onze klanten leert herkennen.

Goed, je leest het al. Geen dag is hetzelfde en je leert iedere dag nieuwe dingen. Vakinhoudelijk maar ook op persoonlijk vlak zul je groeien! Jouw enthousiasme en drive bepalen jouw succes!

Als Erkend Leerbedrijf zijn we geaccrediteerd om jou op te leiden en dat zullen we dan ook met veel plezier doen!

Ps. ‘’Tafelvoetbal-skills’’ en een tostikoning(in) zijn, betekent: bonuspunten 😉  

Direct meer weten of reageren? Mail nu naar Michel: michel@wazda.nl of bel 088-1167000